Sunday, September 29, 2013

‘Michael Jackson vroeg Donny Osmond om advies’ - ( D33UTCH )

Foto:  AFP

Dat zegt de 55-jarige entertainer aan New York Daily News. Osmond was bevriend met Jackson tot diens dood in 2009.

Osmond vertelt verder dat hij het aan zijn vrouw Debbie te danken heeft dat hij wel de juiste balans tussen het showbizzleven en thuis heeft gevonden. “Zij heeft me een thuis gegeven, een basis waardoor ik die gekke wereld in durf te gaan.”

Jackson, net als Osmond een voormalig kindster, probeerde volgens zijn vriend ook een normaal leven te leiden. Maar het lukte de wereldberoemde popster niet.

“Dan kwam ik bij hem thuis en zag ik al die gouden platen en prijzen. Bij mij thuis zie je geen gouden plaat aan de muur. Je ziet foto’s van mijn kinderen en kleinkinderen. Dat is waar het om draait. Als je je daarop weet te richten, blijf je met beide benen op de grond staan.”