Sunday, September 22, 2013

Scheiding ouders was ramp voor Hugh Jackman - ( D33UTCH )

Foto:  Wenn

“Het was verschrikkelijk”, zegt de Wolverine-ster in een interview met The Telegraph.

De 44-jarige acteur was nog maar zeven jaar oud toen zijn moeder het in Australië wonende gezin verliet. Ze ging terug naar Engeland.

“Haar vertrek was een groot, belangrijk moment voor me. Ik kon het niet helemaal begrijpen en bleef maar denken dat ze terug zou komen. Maar ze kwam niet meer terug.”

Jackman hield wel contact met zijn moeder. “Veel mensen denken misschien dat ik boos op haar ben, maar zo heb ik het nooit echt gevoeld. We hebben het verleden uitvoerig besproken. Ze is er erg open over en ik vond het altijd makkelijk om er met haar over te praten. Ik hoefde er dus niet voor in therapie.”

Zelf zal hij niet gauw gaan scheiden. Jackman is al jaren getrouwd met zijn dertien jaar oudere vrouw Deborra-Lee Furness. “Ons gezin is echt belangrijker dan wat dan ook. De awards en roem komen en gaan. De ene maand ben ik hartstikke hip, de andere niet. Maar Debs en mijn kinderen zijn alles voor me.”